Drawings and manga(wip) I gonna post new suntan manga(11pages) in february dog kel/sunny Kel and Sunny are always great. They are the source of ideas. I wish I could express my passion for them more. 普段はbaraagにwipを投稿してるんですが、たまにはここにも進捗を投稿しようと思います。 2月は犬ケル×サニーの漫画を投稿する予定です。 短めのページ数なら毎月描けそうな気がしてきました!
Caiki
2025-01-21 04:17:09 +0000 UTC