次の漫画はオモリと夢ケルを予定しています。違うものが見たい人はコメント欄かお題箱に送ってください。参考にします。
My next plan is to draw a Omori and Kel manga. If you disagree with this plan, please send me a comment or a message in the anonymous box. Your feedback is always appreciated. Thank you.
匿名箱(the anonymous box)→ https://odaibako.net/u/aroma_ga_umaize
no name
2024-11-17 20:44:04 +0000 UTCigorz
2024-11-17 04:12:56 +0000 UTC