以前冬に出す同人漫画はどっちがいいかアンケートをとってたんですけど
4年前のケルとサニー 76%
オモリとケル 24%
という結果になったので4年前のケルとサニーの漫画描きます。
遅くても冬までには公開したいと思います。よろしくお願いします!
Okay, here are the results of this vote. I will draw shota suntan doujinshi!
I hope to post by this winter. (Sorry it's getting late. But I would like to sleep for 8 hours.)