XaiJu
no name
no name

fanbox


投票結果 voting results


以前冬に出す同人漫画はどっちがいいかアンケートをとってたんですけど

4年前のケルとサニー 76%

オモリとケル 24%

という結果になったので4年前のケルとサニーの漫画描きます。

遅くても冬までには公開したいと思います。よろしくお願いします!


Okay, here are the results of this vote. I will draw shota suntan doujinshi!

I hope to post by this winter. (Sorry it's getting late. But I would like to sleep for 8 hours.)

投票結果 voting results 投票結果 voting results

More Creators