この二人を描き始めて1年経ちましたね。いつも絵を見てくださてありがとうございます!制服を交換した二人を描きました〜 何ヶ月前海外のフォロワーさんから英語版の漫画も読んでみたいってDMいただきましたので、最近はちょくちょく翻訳してます。 その勢いでPATREONも初めてみましたのでご興味があればリンクから飛んでみてください…! https://www.patreon.com/c/lemont_ 内容はFANBOXと同じです。英語になっただけです。 これからもたくさん描きますので2025年もよろしくお願いします! It's been a year since I started drawing these two! Thank you for always supporting my art! A few months ago, a follower from overseas DM'd me saying they'd like to read an English version of my manga, so I've started to translate them from time to time. I also started PATREON, so if you're interested, please check it out through the link…! https://www.patreon.com/c/lemont_ The content is the same as FANBOX, just in English. I'll keep drawing a lot, hope 2025 could be a great year with you guys!
レモンT@twitter
2025-01-23 12:42:19 +0000 UTCマタピネダオラ
2025-01-23 03:49:33 +0000 UTC