何度も更新が止まってしまってすみません...。 夏コミでこっそりサークル参加してました。 20日くらいで描いた拙い漫画です。 印刷されたものが思ったより暗かったので線画を調整して明るくしました。 FANZAとDLsiteで販売する予定ですが支援サイトの方が若干お得です...。 グレースケールで描くのに不慣れでまだ自分のスタイルが確立できていませんね...。 雨取さんの漫画も少しずつ完成に向けて進めています。 かなり雑になりますがご容赦を...。 Sorry for the many times I have stopped updating... I secretly participated in a circle at Summer Comic. This is a poor manga I drew in about 20 days. The printed version was darker than I had expected, so I brightened it up after adjusting the line drawings. I plan to sell it on FANZA and DLsite, but the support site is slightly more economical... I'm still not used to drawing in greyscale and haven't established my own style... I'm also slowly working on completing the Amatori manga again. It will be quite messy, but please forgive me...
最小
2024-08-19 01:50:39 +0000 UTCqrow
2024-08-19 00:41:44 +0000 UTC最小
2024-08-17 03:19:07 +0000 UTCzabi
2024-08-16 07:07:14 +0000 UTC