【蕎麦部】 2020/10 月末報告
Added 2020-10-31 04:45:52 +0000 UTC10月中は投稿出来なそうです。
大変申し訳ありません。
ただ11月の上旬の方には二枚程投稿するのでお待ち頂けたらと思います。
言い訳になりますが、私のファンの方々なら知っていると思いますが、同人誌『しほさんと黒人研修生』を描いてたので今月は無理でした。
普通に描くだけなら余裕があったのですが今回は英語版と中文版を作ろうとなり、そんでまぁゴチャゴチャとやってたら時間がなくなっちまった・・・ってな感じになりました。
前回報告通り年末年始らへんにポポポンと投稿しますのでよろしくお願いします。以上
負債 3(九月、十月)
It seems that you will not be able to post during October.
I am sorry.
However, I will post about two copies in early November, so please wait.
Excuse me, but as all my fans know, I couldn't do it this month because I drew the douujinshi "Shiho-san and the Black Trainee".
I could afford to draw normally, but this time I tried to make an English version and a Chinese version, and when I did it messed up, I felt like I was running out of time.
As I reported last time, I will post with Popopon during the year-end and New Year holidays, so thank you. that's all