XaiJu
sobabu000rasson
sobabu000rasson

fanbox


蕎麦部 2020/9 月末報告

これからなにか連絡がある場合はその月の最後にお伝えしたいと思います。

・ノルマ未達成について

9月の有料コンテンツの投稿が一回しか達成できませんでした。

プランに書いてある通り10月にその分も投稿したいところなのですが、ぶっちゃけ忙しいです。というかこのままだと10月11月も忙しいので、取り敢えず未達成の分は年末年始頃に一気に投稿したいと思いますのでそれまでお待ちください。

ちなみに忙しい理由は10月のガルパンイベントの同人誌制作と12〆切の商業漫画があるためです。

負債 1(9月分)

I'll let you know at the end of the month if I have any contact.

・ About unachieved quota

I was able to post paid content only once in September.

As stated in the plan, I'd like to post that much in October, but I'm very busy. In fact, I'm still busy in October and November, so I'd like to post the unachieved portion at once around the year-end and New Year holidays, so please wait until then.

By the way, the reason I'm busy is because I have a douujinshi production for the Garupan event in October and a commercial manga with a deadline of 12.

Debt 1 (September)

Comments

堕胎差分あると嬉しいです!応援しています!

It is okay, good luck but take some breaks. I don't want that you get ill.

Nekrotaku

good luck with your work

Choplin


More Creators