Will be making quite a lot of posts over the weekend to wrap up this month, along with a character poll once Tsurugi's illustrations are posted.
Thank you again for all your support.
週末にはこの月を締めくくるためにかなり多くの投稿を行いますし、ツルギのイラストが投稿された後にはキャラクター投票も行います。
再び、皆様のご支援に心から感謗しています。