なるはやでpart2は上げます。
PDFはアスペクト比がおかしいのですが、直し方がわからないのでひとまずこのままでアップします。わかり次第上げなおしますのでよろしくお願いします。m(_ _)m
I will upload part 2 as soon as possible.
The aspect ratio of the PDF is off, but I don’t know how to fix it at the moment, so I’ll upload it as is for now. I will re-upload it once I figure it out. Thank you for your understanding! m(_ _)m
太刀 芝姫
2025-02-28 13:42:07 +0000 UTC