皆さん、お久しぶりです!ヶ月以上お休みしていたことをお許しください!以前ほどスケジュールがタイトではないので、いつも通り毎週やっていくつもりですし、クマロットの漫画(今回はholoIDのvstztになります)も完成させる予定ですので、そちらも楽しみにしていてください。
=================================================================
Long time no see, folks! Please forgive me for having a more-than-a-month hiatus, but I am back now! My schedule is not as tight as before so I am planning on doing this weekly as usual, as well as finishing my kumalot comic (it'll be vstzt from holoID this time), so look forward to it as well.
viriya
2024-04-17 03:46:50 +0000 UTCDukeofSargoth
2024-04-17 03:23:37 +0000 UTC