戻ってこれてよかった!
こんにちは、お久しぶりです。本当はコミケに行きたいのですが、悲しいことに行けません。先週は土砂降りの雨だったそうで、ふと思いつきました。もし、宇宙人とかが人間に化けてコミケを楽しんでいたらどうでしょう?来場者が多いのだから、本来は人間でない人がいてもおかしくはないだろう。
来週のKUMALOTに何か描けるかどうか、お楽しみに。
=================================================================
It's good to be back!
Hello, it's been a while. I really want to go to comiket, but sadly I can't. When I heard there's downpour at comiket last week, I suddenly got an idea. What if some alien or another being disguised as human to enjoy the comiket as well? There are many visitor, so surely it is not that surprising if some of them are not originally human after all.
Lets see if I can draw something for KUMALOT next week!
KawaiiSwitcher
2022-08-19 10:28:11 +0000 UTCイマジンカイザー
2022-08-19 04:48:09 +0000 UTC