XaiJu
Duokuma
Duokuma

fanbox


「コミケに行きたい!」その17



また水曜日がやってきました


大どんでん返しが明らかに! 正解した方、おめでとうございます! どうやら憑依薬を購入したのは主人公だけではなかったようです!


英語では伝わりにくいのですが、日本語だと話し方のズレが見えて、よりうっとりしてしまいました


ところで、以前公開記事でお知らせしたように、来週の更新を最後に、私のFanboxは休止状態、いや、半休止モードとなる予定です。


コミケに行きたい!」は10月に再開しますが、それまでは不定期でスケッチやイラストをアップしていく予定です。でも、全体的にはいつもより少ない更新になりそうです。その点はご了承ください。


それでは、良い一日をお過ごしください。



=================================================================





It's Wednesday again!


The big twist revealed! Congratulations to those who have guessed it right! It seems that our protagonist is not the only one who purchased the possession potion after all!


It is hard to convey in English, but the shifting of the way she speaks are apparent in Japanese, which enthrilled me more!


By the way, as I have informed earlier in my public post, after next week's update, my Fanbox will go to a hiatus status, or more likely, semi-hiatus mode.


I will resume 「コミケに行きたい!」in October, but until then, my fanbox will only updates irregularly with sketches and maybe some illustrations. But overall, it'll be less update than usual. So please keep that in mind.


Have a good day!

「コミケに行きたい!」その17 「コミケに行きたい!」その17 「コミケに行きたい!」その17

Comments

Lol <3

LightLockHeart

!!!未来を予言したのか!?

Duokuma

but of course!

Duokuma

the more the merrier!

Duokuma

もしかしてコスプレイヤーの方のやつカラコンで隠してるな???

jothukurou

This looks like a dramatic drama now

KawaiiSwitcher

仕事お疲れ様です!その後半も期待しています!

千世加火

This is getting out of hand! Now there are two of them! Lol

LightLockHeart

自分以上にうまくやっている同業者……。これは興奮しますね……。 お仕事お疲れさまです。こんな時勢ですし、再開をゆるりと待っております。

イマジンカイザー

I'm lovin 'it! Now all that remains is to wait patiently for the other parts <3 keep it up Duokuma!

Katashi Tetsu

Anon join MC possession party ! ✨✨✨

RazeWalker


More Creators