Hii! Sorry for being inactive. I've been a bit busy. I'll probably try to finish the Darkness set today so I can move on to the next one!!
Thank you very much for your patience!!
こんにちは!ご無沙汰してすみません。ちょっと忙しかったんです。今日中にダークネスセットを完成させて、次のセットに取り掛かろうと思います!
大変お待たせいたしました!!