XaiJu
YAM_spectrum
YAM_spectrum

patreon


No.10 Rogue

엑스맨의 로그 우선 만들었습니다!  

12월이니 크리스마스 분위기가 좋겠다 싶어서 배경을 트리로 장식했습니다 ~

다음작업은 춘리가 되겠네요.  기대해주시고

요즘 코로나가 너무 극성입니다. 건강 유의하세요!! 

I made X-Men's logue first!


Since it's December, I wanted a good Christmas atmosphere, so I decorated the background with a tree.

The next job will be Chun-Li. Please look forward to it

Corona is too polar these days. Take care of your health!!

No.10 Rogue

Comments

Thank you ^_^

Jason

Thank you Jason!! And Welcome~!!

love this <3 ^_^

Jason

Thank much Palaven~!!

she turned out so well!

palaven

Thank Much beth~!!! I like it too~!!!

Wow!!! This turned out amazing!!!! I love it!!! 💚


More Creators