モンスターシーン配布66
皆さんが望むものはありますか?
下に書いてください。見て設定してみます。
好きな言語で書いてください。
いつもありがとうございます
そしてこれは何の関係もないけど、話したければメッセージを送ってください。
Is there anything you guys want?
Please write it down below. I'll set it up
Please write it down in any language you want
Thank you always....
2022-08-26 11:42:21 +0000 UTC View Post8月から価格を上げるつもりです。
I'm going to raise the price from August
値段を上げようかと思っていますが、600円はどうですか?
I'm thinking about raising the price. How about 600 yen?
皆さん、これからは少し上げてもいいと思うので
Everyone, I think it's okay to raise it up a bit
そしてこれからもっと一生懸命作ります。 お疲れ様
And I'll wo...
2022-07-24 13:24:36 +0000 UTC View Post