XaiJu
soutoku

soutoku

fanbox


soutoku posts

mugshot

仕事が繁忙期に入って中々更新できませんでした。。 【Kurogane Maya】 H 209cm W 134kg です。 マグショットなのに囚人服で撮ってるのおかしいって? 囚人服描きたかったからいいんだよ! 追記:身長修正しました

View Post

Food delivery ③ 射精差分/透過差分

支援ありがとうございます! 全然4月までに投稿できませんでしたが、いい感じに描けた気がするのでヨシ! Thanks for your support! I didn't make it in time for the 30 April submission, but I feel like I painted a good picture, so that's good!

View Post

進歩報告/WIP

いつもご支援ありがとうございます٩(*´︶`*)۶ 差分も描く予定、月末までには終わらせたい! あとそろそろ違うキャラも描かねば…🧐 Thank you for all your support! I'm planning to draw the difference, I want to finish it by the end of the month! I also need to draw a different character soon...

View Post

Food delivery ② 先行公開/Pre-release

以前Twitterに上げてたボツ絵をリメイクしてみました。 続きも描くのでもう少しお待ちをば〜 描きたいものは沢山あるけど画力と時間が足りない… I remade a rejected picture that I had previously posted on Twitter. I'm going to draw more, so please wait a bit longer. There are many things I want to draw, but I don't have enough time and drawing skills...

View Post

Food delivery ① 先行公開/Pre-release

支援ありがとうございます! 今回は導入なので続きが描き上がったらこの絵はpixiv等にupする予定です。 あとたった今Appleペンシルを踏み潰して破壊しました…泣きそう Thank you for your support! This time it's just an introduction, so I'll upload this picture to pixiv etc. when I've finished the rest of the story. Also, I just destroyed my Apple Pencil by stepping on it... I'm going to cry!

View Post

進歩報告/WIP

いつもご支援ありがとうございます! 仕事の都合で全然更新出来ずに申し訳ない… もうしばらくお待ちください😭😭 Thank you for all your support! Sorry we haven't been able to update you at all due to work commitments... Please wait a little longer.😭😭

View Post

OC/WIP

オリキャラ描くのにハマってます。 オーク姉妹のレ○プ漫画とか描きたいすなぁ I'm addicted to drawing my own characters. I'd like to draw a rape manga about orc sisters.

View Post

肉便器エルフちゃん(差分6枚)

擬音や台詞にチャレンジしようと思ったんですがなんか見づらくなっちゃいましたねー。。 遅筆の悪魔なので如何に低労力でそれっぽく描けるかを模索中です。 今月中にもう1回くらい更新できたらいいなー

View Post

ふたケンタウロス進歩/FutaCentaur WIP

久々に馬ちんが描きたくなりました。4枚くらいの差分予定です。 台詞とかも入れてくぞう! I haven't wanted to draw a horse's cock in a long time. I'm planning to do about 4 diffs. I'll add some dialogue and stuff!

View Post

キハダ先生とエクササイズ!/Exercise with Dr Kihada!

ポケモンSV、歴代最高に面白かったです。。 2月からはオリキャラ多めに描いていこうと思います!

View Post

キハダ先生 WIP

支援ありがとうございます! 明日には投稿出来そう Thanks for the support! I'll be able to post it tomorrow.

View Post

HappyNewYear🎉🐰!

新年、明けましておめでとうございます! 今年からは色々チャレンジしていこうと思いFANBOXを始めてみました。試行錯誤中で至らぬ点もあると思いますが、楽しんでもらえると嬉しいです!

View Post