All pictures to Tier 4
https://mega.nz/#F!GQcmWYrC!UMGxUMwE6HEtKuh3I1o5Ig
2020-03-05 09:37:00 +0000 UTC View Post
https://mega.nz/#F!GQcmWYrC!UMGxUMwE6HEtKuh3I1o5Ig
2020-03-05 09:37:00 +0000 UTC View Post
Jubryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
2020-02-28 12:04:39 +0000 UTC View Post
graffiti
-----------------------
落書き
-----------------------
塗個鴉
抽個菸
-----------------------
Twitter: https://twitter.com/DrBeeeee
2019-01-12 10:03:41 +0000 UTC View Post
This angle is very difficult to draw
So I got a little trick
The upper body is only painted to the chest
Then stacked on the lower body
The skirt is stacked on top of the shoe
So explore the perspective
Basically not very correct
But it’s more important to look good!
----------------------...
2018-12-21 13:42:53 +0000 UTC View Post
This angle is very difficult to draw
So I got a little trick
The upper body is only painted to the chest
Then stacked on the lower body
The skirt is stacked on top of the shoe
So explore the perspective
Basically not very correct
But it’s more important to look good!
こ...
2018-12-21 13:08:34 +0000 UTC View Post
之前收到Aqours粉絲的邀稿 製作的應援圖 是為了製作演唱會花圈而設計
https://twitter.com/DrBeeeee/status/1064751044188549120
最後成品是長這樣 這就是愛阿~
-----------------------------------------------------
イブにスタンド花を贈りたいというAqoursのファンからのお願いで、描いた応援イラストで...
之前有朋友點出我的封閉陰影有些問題
會造成體積感不足
所以我試著把線條部分加粗
成果看起來還是不錯的
右手的部分我沒想太多就畫上筆刀
後來發現動畫好像很強調新条アカネ使用美工刀
但是我不想改了(⁰▿⁰)
構圖上
動作是想強調腳
不過加上背景時
焦點又因為構圖變成導向頭部
沒有更好的辦法
所以就變成現在這樣

之前有朋友點出我的封閉陰影有些問題
會造成體積感不足
所以我試著把線條部分加粗
成果看起來還是不錯的
右手的部分我沒想太多就畫上筆刀
後來發現動畫好像很強調新条アカネ使用美工刀
但是我不想改了(⁰▿⁰)
構圖上
動作是想強調腳
不過加上背景時...

I like Akane
Draw a picture to support her
Feet Feet
-----------------------------
表示我是茜派
畫一張來支援一下
腳腳
官方不給畫本本
之後來畫佐賀殭屍
腳腳
-----------------------------
私は新条アカネ好きな ヽ(✿゚▽゚)ノ
----------------...
PSD file
https://mega.nz/#!sdU1lCCC!BSwhx5iOQ5jy3A3C9T4SaJ6GByrfsM-BimM-Ra8xrZU
black★rock shooter 一直是ˇ我特別喜歡的造型
不過我一直沒有畫完一張完稿過
今天趁初音11周年來畫一張~~
ブラック★ロックシューターはずっと私の特に好きな造型です
でも私はずっと色彩...
2018-10-05 10:51:32 +0000 UTC View Post
Full-Size of creation in .jpg format
https://www.dropbox.com/s/scg8hq73p5rtuck/WEB-B.jpg?dl=0
black★rock shooter 一直是ˇ我特別喜歡的造型
不過我一直沒有畫完一張完稿過
今天趁初音11周年來畫一張~~
ブラック★ロックシューターはずっと私の特に好きな造型です
でも私は...
2018-08-31 14:00:04 +0000 UTC View Post
【 Original 】 Aurora
The first post
Image characters painted for the 極光文化創意(Aurora Cultural Creative Team)
Because she is my original character that I prefer .
So often used as a kanban.
【オリジナル】極光
最初の投稿
極光文化アイデアチームのために描くイメージガールの役
私自身の比較的好き...
2018-08-22 14:37:11 +0000 UTC View Post