XaiJu
NanaelJustice
NanaelJustice

fanbox


岡崎いるか

I'm so glad I finally have a drawing of Iruka! Hopefully by now my watercolor rendering should look a lot better than they were last month. I think I will open my commissions again, maybe tomorrow or the next couple of days... so expect my updates here getting a little more sparse. Of couse, any side drawings I do on my own time will still appear here as normal. ようやくいるかのデッサンができて本当に嬉しい!水彩画で描いたイルカの絵が、先月よりずっと良くなっていることを期待しているよ。 明日か明後日には、また仕事を再開すると思う。もちろん、自分で描いたサイドドローイングは通常通りここに掲載する。

岡崎いるか 岡崎いるか

More Creators