XaiJu
Kei-Lab
Kei-Lab

patreon


年末のご挨拶&新年の予定について/Year-end greetings and new year plans

皆さん、こんにちは😊

2024年も残すところあと数時間となりましたね。

私にとって今年は生成AIを始めて3年目の年であり、もっとも充実していた1年でした。

今年1年間だけで300着以上の衣装を作り、XやPatreonで公開することが出来たのは私を支えてくださった皆様のおかげです。

皆様のご支援に心から感謝いたします🙇‍♂️

そして、2025年は今年以上に素晴らしく、私にとっても皆様にとっても充実した1年になることを願っています🥰👍

2025年の1月1日~1月3日の間、私は休暇をとる予定です。

その間、XおよびPatreonでの活動も休止となります🙏

1月4日には新作の衣装をPatreonで公開する予定ですので、どうか楽しみにしていてください✨

皆様も素敵な年末年始を過ごしてくださいね💖

それでは、2025年の1月4日にまたお会いしましょう🤗

Hello everyone😊

There are only a few hours left in 2024.

For me, this year is the third year since I started working on generative AI, and it has been the most fulfilling year.

It is thanks to everyone who supported me that I was able to create over 300 costumes this year alone and publish them on X and Patreon.

We sincerely thank you for your support🙇‍♂️

And I hope that 2025 will be even more wonderful than this year, and a fulfilling year for both me and everyone🥰👍

I am planning to take a vacation from January 1st to January 3rd, 2025.

During this time, activities on X and Patreon will also be suspended🙏

We are planning to release new costumes on Patreon on January 4th, so please look forward to it✨

I hope everyone has a wonderful New Year's holiday💖

See you again on January 4th, 2025🤗

Comments

とりまいさん、明けましておめでとうございます💖 はい、いっぱい甘えちゃってください🤣私もとりまいさんのイラストを楽しみにさせて頂きます~🥰

KeiAono

ゆめおりさん、明けましておめでとうございます❣️ ありがとうございます🥰今年も素敵な衣装を皆さんに楽しんでもらえるように頑張りますね🤗

KeiAono

てくあさん、明けましておめでとうございます✨ 私もてくあさんにたくさん衣装を着てもらえて嬉しかったです~💖 今年もよろしくお願いしますね🤗

KeiAono

Keiさん、ありがとうございました😆 いろいろな可愛い衣装を着させてもらい、楽しませて頂きました💕 来年も楽しみにしています。良いお年を~😊

てくあ

今年は本当にお世話になりました✨ 来年もKei先生の素敵な衣装を楽しみにしております🙌 良いお年を❤️

夢絵織

Keiさん!今年は本当にいろいろお世話になりました! Keiさんのプロンプトに甘えてばかりでした…が来年も甘えると思います! ありがとうございました〜良いお年を☺♥

TORIMAI


More Creators