대사없는 무수정 버전입니다.
저는 클립스튜디오 라는 프로그램을 사용합니다.
혹시 다른 작가님들 께서 psd 파일을 올리는것 처럼 clip파일을 올리는것이 좋을것 같나요?
It's an uncorrected version without any lines.
I use a program called Clip Studio.
Do you think it would be better to upload a clip file like other writers upload a psd file?
無修正版です。セリフはありません。
ClipStudioというプログラムを使っています。
他のライターがpsdファイルをアップロードするように、クリップファイルをアップロードした方が良いと思いますか?
All characters in this work are 18 years of age or older.
作品に出てくるすべての人物は18歳以上です