mosです。後編は来月のアリスプラン投稿(第三週)となります。すいません。
今後は上位プランでの前後編をやらないように努めます。
それでは失礼します。
-------------------------------------------------------------------------
Hi,I'm mos.
The second part will be the third week of next month. sorry.
In the future, I will try not to make a series of works with the X plan.
see you next time.
-------------------------------------------------------------------------
嗨,我是莫斯。
第二部分將是下個月的第三週。 對不起。
以後,我會盡量不做X計劃的系列作品。
下次見。
-------------------------------------------------------------------------
안녕하세요, 모스입니다.
두 번째 부분은 다음 달 세 번째 주입니다. 죄송합니다.
앞으로는 X 플랜으로 일련의 작품을 만들지 않도록 노력하겠습니다.
다음에 만나요.
-------------------------------------------------------------------------
mos/¥
2021-06-22 22:26:53 +0000 UTCWeizi
2021-06-22 11:23:32 +0000 UTC