今年も大変お世話になりました。来年もよろしくお願いいたします。
もしよろしければ、ツイッターでもフォロー、いいね、リツイートお願いします!
Thank you very much for your support this year. I look forward to working with you again next year.
If you don't mind, please follow, like, and retweet me on Twitter too!
https://twitter.com/Kusamuraya