Quiero sus opiniones he estado viendo formas de mejorar los beneficios que como colaboradores de este fanbox les gustaria tener y le he pedido a los ilustradores del equipo que me comiencen a pasar sketchs y videos de ellos dibujando :)...les dejo el primer post de este tipo de contenido por favor diganme que opinan y si les gustaria ver mas de este tipo de cosas... I want your opinions, I have been looking at ways to improve the benefits that as collaborators of this fanbox you would like to have and I have asked the team's illustrators to start sending me sketches and videos of them drawing :)... I leave you the first post about this type of content, please tell me what you think and if you would like to see more of this type of thing...
Raiospelele
2023-10-30 02:59:37 +0000 UTCDonald el Pato
2023-10-28 03:58:44 +0000 UTC