ロムラムパート、ちょっとオチが弱かったので追加ページ描いてます⇛一枚目 二枚目、三枚目は前回投稿したラフに色を付けたものです。 作画カロリー高い…(;'∀') --------------------------------------------------------------------------- The punchline of the RomRam part was a little weak, so I drew an additional page ⇛ First page The second and third pages are colored versions of the rough sketches I posted last time.