本当にすみませんでした・I am so sorry
Added 2021-03-22 09:05:51 +0000 UTC本来は週1回ここを更新するつもりでしたが、社会人1年目になって、絵を描く時間はほとんどなくなりました。
今月から、月2,3回FanBoxを更新するつもりです。
いつもご支援、ありがとうございます。今後とも宜しくお願いいたします。
I was planning to update Fanbox once a week, but since my real job turns to be busy I cannot have enough time for drawing.
From this month I am gonna update my Fanbox 2 or 3 times a month.
I am very thankful for your support. And I hope in the furture, you could enjoy my works as always.
Comments
ファイトだよ!
m12600587
2021-03-22 16:08:10 +0000 UTC