XaiJu
村々南海
村々南海

fanbox


最近の作業+日記

懐かしくなったので艦これの絵を描き始めました。といっても描き始めたのは先月ですが。


一番面倒くさそうな部分はもう終わったので、今週中に投稿できると信じたい。差分とかセリフとかのことは考えてない…

あとリクエストも頂きました。昨年もこの時期に頂いてた気がします。せっかくなのでお受けして描かせていただきます。



にっき:

最後のエントリ3月26日…3ヶ月経ってて自分でもげっそりです。仕事の労務形態が変わって業務も増えて覚えるのに時間がかかってたとか、その間に昨年8月から先延ばしにしていた新PCの構築をやって積んでいたゲームに手を出したとか、そういった複合的な要因で絵から遠ざかっていました。まあ、あんまり遠ざけるのもあれなのでぼちぼちやっていきましょう。漫画も描かなきゃいけないのいっぱいありますからね。

最近の作業+日記 最近の作業+日記 最近の作業+日記

Comments

I wish you all the best and hope you get what you want.

村々南海

I think it is just too difficult. As even for skeb i need JP bank account, unfortunately i don't have that. I will just continue to support in other ways.

Fake Name

There may be a way around the filtering, but without it, the solution is very difficult. If you have access to skeb, you may be able to try a request. (https://skeb.jp/@muramuranankai)

村々南海

It's really odd, when I go to the profile to request it just says "You cannot send requests from your region" but i am in america

Fake Name

お久しぶりの投稿お疲れ様ですm(_ _)m 余りご無理なさらないでくださいね、完成とリクエスト絵も楽しみです(*^^*)

ac.RAIDEN

If you are talking about an illustration request to me, it is alreadly open. Just go to my fanbox profile and find the link “リクエストを送る”.

村々南海

Hello I am an american who would like to request art. Will you ever be open to in the future? こんにちは、私はアートをリクエストしたいアメリカ人です。将来的にオープンになることはありますか?

Fake Name


More Creators