This is the end of this year's update. I will be absent next week.
Thanks to everyone's support, I was able to continue updating this year as well.
In order to reward everyone's support, I would like to give back by making better works.
I hope you will support "AtelierYakoh" again next year.
Merry Xmas and Have a happy new year!
今年の更新はこれにて終了になります。来週はお休みいたします。
皆様に応援頂けたことで今年も更新を続けていくことができました。皆様の応援に報いる為にも、より良い作品を作ることによってお返しができればと思っております。
来年もまた「鵺凰工房/AtelierYakoh」をよろしくお願いいたします。
少し早いですが、みなさん良いお年をー。