I will post Part.1 of the new motion picture, which I have been waiting for a long time.
It was planned to be a light video, but it was longer than I expected, so I decided to split it, but I hope you enjoy it.
長らくおまたせしました、新作動画のPart.1を投稿します。
軽めの動画の予定だったのですが、思ったより長くなったため分割することになってしまいましたが、お楽しみいただけると幸いです。