Added sound to "I'll do it today ♡".
I fixed some things that I was worried about.
「今日はあたしがしてあげる♡」に音を追加しました。
あと気になるところをいくつか修正しました。
────────────────────
[MovieLink@MEGA] I'll do it today♡/今日はあたしがしてあげる♡ (Angle01,with Sound) [2560x1440:nowatermark]
[MovieLink@MEGA] I'll do it today♡/今日はあたしがしてあげる♡ (Angle02,with Sound) [2560x1440:nowatermark]