こんばんは、色です。
FANBOXをつい一か月前に開設したばかりで何言ってんだと言われても仕方のないお知らせです。申し訳ありません。
私はCG業界志望の学生であり、名義を分けて色々と作ったりしている人間でして、就職用ポートフォリオを作らないといけないわけです。
というのがお休みの理由になります。
ツイッターやピクシブに関しては気が向いたとき、ストレスがたまったときに更新していきますので、応援してくださるとうれしい限りです。
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good evening, this is Shiki.
I just opened FANBOX just a month ago,but I will pause my activities of there. I'm sorry very much.
I am a student who wants to work in the CG industry, and I am a person who creates various things under different names, so I have to create a portfolio for employment.
That is the reason for the pausing activities.
Regarding Twitter and pixiv, I will update it when I feel like it or when I get stressed, so I would be grateful if you could support me.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ちなみにカバー画像はかけらも公開せず没になったイグニスの漫画の一部です。