Thank you everyone for your continued warm support!
2024 is almost over. I am truly grateful for all the support and words of encouragement I have received.
I hope that I can help brighten your hearts, even just a little, through my illustrations.
I will continue to work hard next year and do my best to bring you even more wonderful works, so I hope you will continue to support me.
It's still cold, but please take care of yourself and have a wonderful New Year's holiday.
I hope that 2025 will be a happy year for you all!
With all my heart.
(I will be taking a break from posting until January 3rd.
The first post of 2025 is scheduled for the 4th.)
-------------------------------------------------------------------------------------
皆さま、いつも温かいご支援をありがとうございます!
2024年も残すところわずかとなりました。たくさんの応援や励ましのお言葉をいただき、心から感謝しております。
イラストを通じて、少しでも皆さまの心を彩るお手伝いができていれば幸いです。
来年もさらに精進し、より素敵な作品をお届けできるよう頑張りますので、どうぞよろしくお願いいたします。
寒い日が続きますが、どうかお体に気をつけて、素敵な年末年始をお過ごしください。
2025年も、皆さまにとって幸せな一年となりますように!
(1/3まで投稿はお休みをいただきます。
2025年の初の投稿は4日を予定しています。)