안녕하세요, 네코가키입니다.
한 달 동안 충분히 쉬고 다시 돌아왔습니다!
8월 1일부터 활동을 재개하며, 멋진 그림으로 보답드리겠습니다.
8월 리워드는 퍼스트클래스의 마스코트 [세바스찬]을 주인공으로 한 흑백 만화입니다.
세바스찬의 이야기가 어떻게 펼쳐질지 많은 기대 부탁드려요!
-------------------------------------
Hello, this is Nekogaki.
After taking a good rest for a month, I’m back!
Starting August 1st, I’ll be resuming my activities and doing my best to share some great artwork with you.
The August reward will be a black-and-white comic featuring Sebastian, the mascot of Furst Class.
Please look forward to seeing what kind of story Sebastian will bring to life!
-------------------------------------
こんにちは、ねこがきです。
1か月ゆっくり休んで、元気に戻ってきました!
8月1日から活動を再開し、素敵なイラストでお応えできるよう頑張ります。
8月のリワードは、ファーストクラスのマスコット「セバスチャン」を主人公にしたモノクロ漫画です。
セバスチャンがどんな物語を見せてくれるのか、ぜひ楽しみにしていてください!