안녕하세요 네코가키입니다.
원래대로라면 31일에 배포를 하려고 했지만 근래 몸이 많이 안좋아서 일찍 배포하고 휴식을 취하는게 맞다고 판단했습니다.
다음 리워드 투표는 원래대로 1일에 진행 예정이니 많이 참여 부탁드립니다!
----------------------------------------------------------------------------------
Hello, I'm Nekogaki.
Originally, I was going to distribute it on the 31st, but I've been feeling very sick lately, so I decided that it's right to distribute it early and take a rest.
The next Rewards vote will be held on the 1st as it was, so please participate!
----------------------------------------------------------------------------------
こんにちは、ねこがきです。
本来なら31日に配布しようと思ったのですが、最近体の調子が悪くて早めに配布して休憩をするのが正しいと判断しました。
次のリワード投票は本来通り1日に行われる予定ですので、たくさんのご参加をお願いします!