This sucks
Added 2025-06-09 09:10:06 +0000 UTC"Thank you for using FANBOX.
Starting Monday, September 1st, 2025, the service fee for creators who have enabled posting R-18 content will be revised from the current 10% to 12.9%."
"平素よりFANBOXをご利用いただき誠にありがとうございます。 2025年9月1日(月)より、R-18コンテンツの投稿を有効にしているクリエイターのサービス料が現在の10%から12.9%に改定されます"
Why does it always have to be R-18 creators that get punished extra hard...
なぜ、R-18のクリエイターがいつも余計に厳しく罰せられなければならないのか...
Comments
Especially when they are probably who are really funding the site... reminds me of when I heard Onlyfans tried to go clean... and very quickly doubled back when they lost all of their money makers, lol
Magusguile
2025-06-09 19:29:57 +0000 UTC