이번에도 키바가 블랙을 괴롭히는걸로 5월을 장식합니다 .... 'yy`) (조만간 키바도 혼내줘야겠어요(?)) 조금 아크로바틱 하게 괴롭혀주고 싶었는데 머릿속에 있는 다양한 아크로바틱 포즈를 가지고 나오기엔 능력 부족이었네요 lllorz.... 팬박스 만드는 분들 .. 특히나 한달에 여러장 그리시는 분들은 아이디어가 어디서 그렇게 생겨나는지 궁금하네요....!!! 지원자분들 !! 이곳이 아니더라도 언제든지 평소에 보고싶었던게 있다면 코멘트로 달아주시면 좋겠습니다~!~! 저의 뇌를 도와주세요(?) ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ 今度もキバがブラックをいじめることで5月を飾ります 'yy`) (近いうちにキバも叱ってやるべきですね(?)) アクロバットにいじめてあげたかったんですが、 頭の中にある様々な アクロバットポーズを取るには能力不足でしたね lllorz··· ファンボックスを作る方々···.. 特に一ヶ月に何枚も描く方々は どこでそんなアイディアが生まれるのか気になりますね。 サポーターの皆さん!! ここじゃなくてもいつでも普段見たかったものがあったら コメントでお願いします~!~! 私の脳を助けてください(?) ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ This time again, Kiva decorates May with Black bullying... 'yy`) (Sooner or later, I'll have to scold Kiva.) I wanted to make it acrobatic, but the various things in my head That was a lack of ability to come out with an acrobatic pose lllorz.... Fans who make fan boxes.. Especially for those who draw several pictures a month I wonder where the idea comes from like that....!!! Supporters!! Even if it's not here, if there's something you've always wanted to see Please leave comments!~! Help me with my brain ~!!! ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ ▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽▽ https://drive.google.com/drive/folders/1qrRaP7EMmFVz_ulkBQSRZqrOl6oIKrUA?usp=drive_link
madoclaus
2024-06-02 18:00:18 +0000 UTC黒犬
2024-06-02 06:06:21 +0000 UTC黒犬
2024-06-02 06:05:23 +0000 UTC黒犬
2024-06-02 06:04:55 +0000 UTCmadoclaus
2024-06-01 17:11:37 +0000 UTCRegret
2024-05-31 06:03:51 +0000 UTCjin
2024-05-31 02:52:48 +0000 UTC