안녕하세요 黒犬입니다!! 정말 죄송하게도 저번 주말에 감기때문에 쉬는바람에 이번달 일러스트 완성 시간이 부족했습니다.... (TㅁT) 이번주에 빠르게 그리려면 퀄리티가 낮아질것 같은데, 그러기보다는 미리 공유 될 폴더의 링크를 배포하고, 다음주말 쯤에 온전한 퀄리티로 완성해서 보여드리는게 좋을 것 같아서 이렇게 공지를 쓰게 되었습니다 T^T)!! 3월에 지원해주신 분들은 밑에 적힌 링크를 가지고 계시다가, 제가 다음주 중 뉴스레터를 보내면 확인하시면 되겠습니다!! + 진행단계마다 해당 폴더에 공유 해보려 하는데, 그게 기다리시는 동안의 컨텐츠가 되면 좋을것같아요...!! 다시한번 늦게되어 죄송합니다 9T^T)9 (오늘 컨디션이 괜찮다면 새벽 내에 올려질 가능성도 있습니다..!) ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ こんにちは 黒犬です!! 本当に申し訳ありませんが先週末は風邪のせいで休んだため今月イラスト完成時間が足りませんでした.... (TㅁT) 今週早く描こうと思ったら クオリティが低くなりそうですが、それよりは あらかじめ共有されるフォルダのリンクを配布し、来週末頃に完全なクオリティに仕上げて お見せした方がいいと思って、 こうやってお知らせを書くことになりました T^T)!! 3月に支援してくださった方々は下記のリンクを持っていて、 私が来週中にニュースレターを送れば確認すれば良いです!! + 進行段階ごとに該当フォルダに共有してみようと思いますが、それが待っている間のコンテンツのように楽しんでいただいてもいいと思います。!! もう一度遅くなってすみません。9T^T)9 ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ Hello, I'm a black dog!! I'm really sorry, but I had a cold off last weekend, so I didn't have enough time to complete this month's illustrations... (TㅁT) If I want to draw it quickly this week, I think the quality will be lower Distribute the link to the folder shared in advance and finish it with full quality around the end of next week I thought it'd be good to show it to you, so I wrote this notice T^T)!! Those who applied in March have the link below, If I send you a newsletter sometime next week, you can check it out!! + I'm trying to share it in that folder every step of the way, but I think you can enjoy it like content while you wait.!! Once again, I'm sorry for the delay. 9T^T)9 ▽▽▽▽▽▽▽▽ LINK ▽▽▽▽▽▽▽▽ https://drive.google.com/drive/folders/1wZAut2UjHq3rvuYWxooPb6Jr6ZLMgwBf?usp=sharing