XaiJu
KS5
KS5

fanbox


I was in the hospital/入院してました

I've been in the hospital for a while for various reasons.

I am ready to post the remaining requests and hope to do so later today.

Sorry for the break in posting.

諸事情でしばらく病院に居ました

動画の用意はできているので残っているリクエストも今月中に投稿していきたいと思います

投稿が途切れて申し訳ありません

Comments

Prioritize your health first dude, it's okay if requests are a little late.

Armin Calcifer

Get a good rest,bro.

yosafroze


More Creators