本想試一下夾著沙律醬的瓶子…可是我一不小心就把醬都擠出來了,那麼沒耐力嗎?你們的醬又擠了出來沒有呢?(笑)
I wanted to try squeezing the salad dressing bottle... but I accidentally squirted it all out. Is it that impatient? Have you squeezed out your dressing too? (laugh)
サラダドレッシングの瓶を絞ってみたかったのですが、うっかり全部出してしまいました。そんなに忍耐力がないのでしょうか?皆さんもドレッシングを絞り出してしまいましたか?(笑)
Photo here 🖼️
Simon
2025-06-01 17:41:21 +0000 UTCLl
2024-10-13 01:06:00 +0000 UTCAndrew
2024-10-11 15:22:36 +0000 UTCAlusat
2024-10-10 16:24:04 +0000 UTCよしくに
2024-10-08 15:42:35 +0000 UTCRoger
2024-10-08 10:38:53 +0000 UTC星辰
2024-10-08 10:31:46 +0000 UTCjulio romero
2024-10-08 09:54:54 +0000 UTCMing
2024-10-08 09:38:24 +0000 UTCTheExistence
2024-10-08 09:25:25 +0000 UTCrop z
2024-10-08 08:59:27 +0000 UTCOUO 紅茶
2024-10-08 08:57:16 +0000 UTC