你們有沒有掛念我呢?這一個帖子裡我穿得太保守嗎?別生氣啦,等一等下一個帖子吧~
Have you missed me? Is my outfit too conservative in this post? Don’t be upset; wait for the next one!
私のことを思い出してくれていますか?この投稿で私の服装はあまり派手ではないでしょうか?怒らないでくださいね、次の投稿を待っていてくださいね〜
Photo here 🖼️
orange lu
2024-03-19 10:16:03 +0000 UTC星辰
2024-03-18 02:38:08 +0000 UTC