祝大家聖誕快樂哦…因為我生病了,沒有及時把聖誕的照片及時完成呢,希望大家也有一個愉快的聖誕節,大家要身體健康哦,好好享受假期呢~(嗚…我又要躺床休息了)照片會慢慢貼出來…敬請耐心期待…謝謝。
I wish everyone a Merry Christmas... Because I was sick, I didn't finish the Christmas photos in time. I hope everyone has a happy Christmas. Everyone should be healthy and enjoy the holiday~ (Ugh... I have to stay in bed again ) Photos will be posted slowly... Please wait patiently... Thank you.
皆さん、メリークリスマスをお祈りします...体調が悪かったので、クリスマスの写真が間に合わなかったのですが、皆さん楽しいクリスマスをお過ごしください。皆さんも健康で休暇を楽しんでくださいね~(うーん...しなければなりません)またベッドに寝てね) 写真はゆっくり載せていきます…気長にお待ちください…よろしくお願いします。
Photo here 🖤
orange lu
2024-02-11 07:04:15 +0000 UTCGoSang
2023-12-26 10:37:06 +0000 UTCChun Ming Lui
2023-12-25 19:44:10 +0000 UTC