夏天不是快要過去嗎?為什麼還會有颱風耶?我要快點去買一些食物了,買多一些杯麵吧...食物足夠捱過一兩天就OK吧?(搖頭)
Isn't summer almost over? Why are there still typhoons? I'm going to buy some food quickly, let's buy more cup noodles... Is it OK to have enough food to last a day or two? (shakes head)
夏ももう終わりじゃないですか? なぜ台風はまだ発生するのでしょうか? 急いで食料を買うよ、カップヌードルをもっと買おう…1~2日分の食料だよな? (頭を振る)
Photo here 🖤
TM
2023-12-04 07:54:05 +0000 UTCAntiJOKER
2023-09-20 00:50:34 +0000 UTC35hepherd
2023-08-31 10:24:38 +0000 UTC