又是藍色裙子…抱歉呢!我答案大家下一回一定不會再穿藍色裙了。不穿裙好不好?(笑)
Another blue dress...sorry! I promise everyone that I will never wear a blue dress again next time. How about not wearing a skirt? (laugh)
また青いドレス…ごめんなさい! 次回は二度と青いドレスを着ないとみんなに約束します。 スカートを履かないのはどうですか? (笑)
Photo here 🖤
Ll
2023-06-23 08:55:07 +0000 UTCJackL
2023-06-20 15:03:29 +0000 UTCI_am_CJ
2023-06-20 13:38:23 +0000 UTCrop z
2023-06-20 13:31:32 +0000 UTCxeying
2023-06-20 12:42:36 +0000 UTC星辰
2023-06-20 12:01:04 +0000 UTCMark Fan
2023-06-20 11:56:27 +0000 UTCAlvin Low
2023-06-20 11:43:33 +0000 UTCyessid escobar
2023-06-20 11:37:17 +0000 UTCyessid escobar
2023-06-20 11:37:08 +0000 UTCyessid escobar
2023-06-20 11:37:01 +0000 UTCJovi San
2023-06-20 11:29:07 +0000 UTCDavidYeh
2023-06-20 11:27:39 +0000 UTC