星期五要注射疫苗呢,請祝福我一切順利吧,希望回家後還有力氣出星期五的帖子吧。
I'm going to be vaccinated on Friday, please wish me all the best, and I hope that I will have the strength to post Friday's post when I get home.
金曜日に予防接種を受けますので、よろしくお願いします。家に帰ったら、金曜日のポストを投稿する力があればいいのにと思います。
Photo here 💌
yessid escobar
2022-05-09 19:33:45 +0000 UTCAndrew
2022-05-03 09:38:09 +0000 UTC星辰
2022-04-29 06:50:48 +0000 UTCStephen Sullivan
2022-04-29 04:46:28 +0000 UTCChun Ming Lui
2022-04-29 03:18:30 +0000 UTCSamuel
2022-04-29 03:04:02 +0000 UTCBebe Ni
2022-04-29 02:45:45 +0000 UTCBebe Ni
2022-04-29 02:45:09 +0000 UTCDaBlackman1
2022-04-29 02:07:43 +0000 UTCAlex L
2022-04-29 01:43:55 +0000 UTCGyftt
2022-04-29 00:43:02 +0000 UTC艾洛菲爾
2022-04-29 00:12:19 +0000 UTC