今天上班時下大雨,回到公司都濕了半身,希望不要著涼啦(抱歉沒有拍下濕漉漉的狼狽樣子)(笑)
It rained heavily when I went to work today, and I got half wet when I returned to the office. I hope I don’t catch a cold. (Sorry for not taking the wet and embarrassed look) (laughs)
今日出勤したときは大雨が降り、オフィスに戻ったときは半分濡れていました。風邪を引いてはいけないと思います。 (濡れて恥ずかしそうに見えなくてごめんなさい)(笑)
Photo here ⛈️
yessid escobar
2021-10-20 20:56:58 +0000 UTCBebe Ni
2021-10-10 06:34:32 +0000 UTCI_am_CJ
2021-10-10 05:47:13 +0000 UTCSamuel
2021-10-09 13:43:09 +0000 UTCWRS
2021-10-09 03:46:00 +0000 UTCGhost Raikage
2021-10-08 17:53:14 +0000 UTCSantos Gonzalez
2021-10-08 12:55:20 +0000 UTCSantos Gonzalez
2021-10-08 12:50:13 +0000 UTC星辰
2021-10-08 11:47:48 +0000 UTCJackL
2021-10-08 11:25:44 +0000 UTCChun Ming Lui
2021-10-08 11:06:14 +0000 UTC