今天就是阿仙奴(阿森納)在歐霸杯四強第二回合的賽事,雖然第一回合輸了,但是今天就要翻盤了哦!加油,這是獲得明年參加歐冠盃資格的最後機會哦,一定贏!(不好意思近來沒買球衣,穿著舊球衣有點難為情)
Today is the second round of Arsenal in the Europa Cup semi-finals. Although the first round was lost, it is about to come back today! Come on, this is the last chance to qualify for the Champions League next year, sure to win! (I'm sorry I didn't buy a jersey recently, I feel embarrassed to wear an old jersey)
今日はヨーロッパリーグ準決勝のアーセナルの第2ラウンドです。第1ラウンドは負けましたが、今日もまた戻ってきます! さあ、これが来年のチャンピオンズリーグ出場権を獲得する最後のチャンスです。きっと勝ちます! (最近ジャージを購入しなかったのが残念です。古いジャージを着るのは恥ずかしいです)
Photo here 🥅
⚽⚽⚽
yessid escobar
2021-10-12 22:58:12 +0000 UTCBebe Ni
2021-05-07 05:44:20 +0000 UTCChris
2021-05-07 04:14:17 +0000 UTCIodine Ao
2021-05-07 03:32:41 +0000 UTCSantos Gonzalez
2021-05-06 15:07:34 +0000 UTC星辰
2021-05-06 14:44:12 +0000 UTCChun Ming Lui
2021-05-06 14:37:40 +0000 UTC妥當 陳
2021-05-06 14:36:56 +0000 UTC