집을 짓다보니 긴 창도 필요해서 만들었습니다.
계속 추가해서 죄송합니다. 이 시리즈는 이번이 정말 마지막입니다!! 😅
When I built a house, I needed a long window, so I made it.
I'm sorry to continue adding. This is really the last time in this series! 😅
ALGU
2022-01-27 01:27:29 +0000 UTCDonna Castello
2022-01-26 21:22:02 +0000 UTCALGU
2022-01-17 07:25:42 +0000 UTCszanne7000
2022-01-17 05:29:12 +0000 UTC