XaiJu
homare0601
homare0601

fanbox


スメラギさん

おはようございます。 今日は「ガンダムOO」からスメラギさんのイラストです。 劇場版公開ぐらいの頃に描いたものだと思います。 アニメシーズン1の時と劇場版の時と比べて描いてみました。 劇中では6年ぐらいの時間が経っていたような。 Good morning. Today is an illustration of Sumeragi from "Gundam OO". I drew a comparison between the anime season 1 and the theatrical version. It seems that about 6 years have passed in the story.

スメラギさん スメラギさん

Comments

歳を取っても魅力的でしたね。

良い熟れ頃です。

sinobu


More Creators