ENは特にBBCが似合う……自分で作っててシコリティ高かったです。
Vにするか別キャラにするかで迷った結果別キャラのボリュームでVになりました。
次回は未定です。
EN really suits the BBC...
I debated whether to go with V or a different character, but ended up going with V due to the volume of the alternate character.
Next time is undecided.
LINK:https://mega.nz/#P!AgAsfBfduFIkestE_2y8UDIOlGtYQIAJ_F0PDI5kN3zCGU428oNZCMh2st14j3bNJOo6KGToy8Pa7T-kXduqaBBdGuRlol8avEShUeSqZgyuoxY6wTVMDQ