Long ago, Queen Elsa ruled the kingdom of Arendelle, and all snowmen lived in harmony. Then everything changed when the Fire Nation attacked… Wait, what do you mean I got the wrong universe?
很久以前,艾莎女王统治着艾伦戴尔王国,所有雪人和谐共存。然后,当火国进攻时,一切都变了……啥?你说搞错世界观是什么意思?
遠い昔、エルサ女王がアレンデール王国を統治し、すべての雪だるまが調和して共存していました。それから、火の国が攻撃してきたとき、すべてが変わりました……え?世界観を間違えたってどういう意味?
Pichu Pikachu
2025-04-14 09:06:48 +0000 UTC