XaiJu
oathcradle
oathcradle

fanbox


[WIP] ゼシカ/Jessica (DQ8) (Skeb)

ドラクエ8のゼシカのご依頼をいただきました。ご依頼者様、ご支援者様方に感謝です!

これからは機会があれば他のゲーム等のキャラにも挑戦してみたいと考えています。ドラクエ8は興味があったので、いい機会だと思って3DS版を買いました。すごく面白かったです!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Thank you so much for your support!

Jessica from Dragon Quest VIII.

From now on, I would like to try my hand at drawing characters other than Fire Emblem, as in this drawing.

[WIP] ゼシカ/Jessica (DQ8) (Skeb) [WIP] ゼシカ/Jessica (DQ8) (Skeb) [WIP] ゼシカ/Jessica (DQ8) (Skeb) [WIP] ゼシカ/Jessica (DQ8) (Skeb)

Comments

Thank you so much!🥰 She is so cute!❤️

いぶし(オース)

ありがとうございます!🥰 雪花さんドラクエ8やりこんでるんですね!追加要素で結婚できる相手が増えるというのは面白いですねw

いぶし(オース)

Man, I love Jessica. Still one of my favourite videogame girls of all time, ever since I played the original game on the PS2 many years ago. Great to see you drawing her!

Dvalinn

ゼシカのパイズリ楽しみです!🥰3DS版のドラクエ8でのゼシカとの結婚エンドもなかなか良かったです🤤

雪花


More Creators